0 0,00 €
Sėkmingai pridėta prie kortelės
Kiekis
Suma
Yra 0 prekės kortelėje Yra 1 prekė jūsų kortelėje
Kaina už prekes
Pristatymas  Bus apskaičiuota
Suma
Tęsti apsipirkimą Užsakyti

SPORTINIS LAIKRODIS - PULSOMETRAS

Kaina: 12,89 € - su PVM

    • AK195 #2A3
    • Yra sandėlyje (1-2 d.d.)
    Vežėjai
    Omniva paštomatas 2,00 €
    DPD kurjeris, pristatymas į namus 2,99 €
    Atsiimsiu prekes A.Smetonos 6, PANEVĖŽYS 0,00 €

    Sportinis laikrodis - pulsometras, kuris rodo ne tik laiką, datą, bet ir širdies pulso dažnį. Taip pat šiame prietaise yra chronometras, sekundometras bei žadintuvas. Tai nesudėtingas, bet labai praktiškas prietaisas, kuriam nereikia specialios krūtinės juostos, kad ji išmatuotų Jūsų širdies pulsą. Tiesiog pridėkite pirštą prie specialaus sensoriaus ir palaikykite. Laikrodis paskaičiuos ir parodys Jūsų pulso dažnį.

    Anot specialistų, jei pulsas yra 100 tvinksnių per minutę treniruotės pradžioje, sutrumpėja fizinės apkrovos laikas, nes bėgant takeliu ar minant dviratį greičiau pasiekiamas maksimalus pulsas – 120 tvinksnių per minutę. Tokia treniruotė nenaudinga, riebalai nėra maksimaliai deginami. Jei sportuojama esant dažnesniam pulsui, alinama širdis, kenkiama sveikatai, nes organizmas neekonomiškai eikvoja energiją. Norint sužinoti maksimalų pulsą, iš 220 reikia atimti savo amžių. Iš gauto skaičiaus atimti 30 proc. Moterų iki 35 metų (nerūkančių ir nesergančių cukriniu diabetu, širdies ligomis) pulsas per treniruotę turėtų būti 130–145 tvinksniai per minutę.

    Koks turi būti pulsas sportuojant? Kaip pasirinkti optimalų fizinį krūvį? Prieš treniruotę būtina apšilti. Kad apšiltumėte, mankštinantis Jūsų pulsas turėtų pasiekti 120–140 tvinksnių per minutę. Ar teisingai pasirinkote apšilimo krūvį, išduoda kvėpavimas. Jis būna patankėjęs, bet dar negaudydamas oro galite atsakinėti į klausimus, kalbėtis. Veiksmingiausia aerobinė treniruotė yra tada, kai širdis plaka 65–85 proc. dažniu, skaičiuojant nuo jūsų amžiaus. Apskaičiuoti galite pagal šią formulę: iš 220 atimkite amžių, pavyzdžiui, jums yra 30 metų (220 – 30) x 65 proc. = 123,5 ir (220 – 30) x 85 proc. = 161,5. Jūsų riba yra tarp 65 ir 85 proc. Suapvalinus rodmenis – 124–162 tvinksniai per minutę. Jei norite pasiekti geresnių rezultatų, laikykitės aukštesnės ribos. 

    Taigi, norint išsaugoti sveikatą ir pasiekti geresnių rezultatų, tiesiog privalote stebėti savo širdies darbą, tad šis laikrodis - pulsometras susidoros su šia užduotimi.

    Kaip matuojamas pulsas:

    Spauskite mygtuką MODE kol ekrane pamatysite užrašą PULESE. Tada 2 sekundes paspauskite ir palaikykite mygtuką SET, kad aktyvuoti pulso matavimo sensorių. Kai išgirsite pyptelėjimą, tiesiog pridėkite rodomąjį pirštą ant sensoriaus ir palaikykite kol bus parodytas Jūsų pulso dažnis (apie 20 sek.).

    DĖMESIO: naudojimo ir nustatymo instrukcija pridėta ANGLŲ kalba.