0
Sėkmingai pridėta į krepšelį
Kiekis
Suma
Yra 0 prekės krepšelyje Yra 1 prekė jūsų krepšelyje
Pristatymas  Bus apskaičiuota
Suma
Tęsti apsipirkimą Užsakyti

Bendros grąžinimo taisyklės el. parduotuvėje www.trenk.lt

Netinkamas prekes galima grąžinti greitai ir patogiai per OMNIVA paštomatus. Grąžinimas yra nemokamas !!!

Prekių grąžinimas per Omniva paštomatus yra nemokamas, visais kitais atvejais grąžinimo išlaidas apmoką klientas.

Pirkinius grąžinti paštomatu itin paprasta: 

Prekių grąžinimas vykdomas per grazinimai.omniva.lt svetainę.


1) Supakuok siuntą ir pažymėk siuntos sekimo numerį ant pakuotės. Rekomenduojame prie siuntos pridėti prekių grąžinimo aktą (sistema atsiųs užpildžius formą).
2) Ateik prie Omniva paštomato.
3) Paštomato ekrane pasirink „Siųsti siuntą“ arba „Privatus klientas. Anksčiau užregistruota siunta“
4) Pasirink „Įvesti SMS gautą kodą“ ir įvesk ekrane savo siuntos numerį.
5) Ant siuntinio užklijuok atspausdintą adreso kortelę ir įdėk siuntą į atsidariusį skyrių.

Šį paslauga yra nemokama ir klientui nieko nekainuoja net ir tais atevejais, kai klientas grąžiną kokybiškas prekes.

Gavus siuntą pinigai į kliento sąskaitą grąžinami per 14 dienų. Dažniausiai tai užtrunka iki 7 dienų.

Prekių grąžinimas vykdomas per grazinimai.omniva.lt svetainę.

Grąžinant siuntą kitais būdais pristatymo išlaidas apmoką klientas. Išlaidos nėra padengiamos ar kompensuojamos.

Grąžinimo adresas:

Gavėjas: MB „Trenk.lt“

Adresas: A.Smetonos g. 6, Panevėžys

Pašto kodas: 35198

Mob. Tel. +37063853347

Darbo laikas: Pirmadienis-Penktadienis 10-18 val.

Grąžinimas, garantijos

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Pirkimo dokumentą (kasos čekį ar sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Garantija netaikoma, jei prekės gedimas nėra dėl pardavėjo kaltės ar jei gamintojo įgaliotas garantinio aptarnavimo atstovas nustato, jog prekės gedimas nesusijęs su gamybos broku:
•prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
•prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
•prekėms, kurios buvo remontuojamos prekės gamintojo neįgaliotame gamintojo servise;***
•kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
•jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
•jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
•gedimams, atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo.

Susidėvinčioms detalėms (laidams, baterijoms, jungtims, akumuliatoriams, laikikliams ir pan.) gali būti taikomas trumpesnis, nei 24 mėnesių garantinis laikotarpis – tikslų garantinį laikotarpį susidėvinčioms detalėms nustato prekių gamintojai.

KOKYBIŠKŲ PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Jūs turite teisę, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų (nuo prekės pristatymo dienos) atsisakyti prekės. Ši teisė negalioja žemiau nurodytoms išimtims:

Vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims:***

1) paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos vartotojui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas vartotojo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai verslininkas visiškai įvykdys sutartį;
2) sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
3) sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
4) sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
5) sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
6) sutartims dėl alkoholinių gėrimų, kurių kaina nustatyta sudarant pirkimo–pardavimo sutartį ir kurie pristatomi po trisdešimt dienų nuo sutarties sudarymo, o tikroji gėrimų vertė priklauso nuo rinkos svyravimų;
7) sutartims, sudarytoms vartotojui pateikus verslininkui konkretų prašymą dėl šio atvykimo tam, kad būtų atlikti skubaus remonto ar priežiūros darbai. Jeigu šiuo atveju verslininkas suteikia daugiau papildomų paslaugų, negu vartotojas konkrečiai nurodė, arba parduoda daugiau papildomų prekių, negu būtina remonto ar priežiūros darbams atlikti, toms papildomoms paslaugoms ar prekėms taikoma teisė atsisakyti sutarties;
8) sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;
9) sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;
10) sutartims, sudarytoms viešajame aukcione;
11) sutartims dėl apgyvendinimo, prekių vežimo, automobilių nuomos, viešojo maitinimo ar laisvalaikio paslaugų, jeigu sutartyje nustatyta konkreti paslaugų teikimo data ar laikotarpis;
12) sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.
13) juridiniams asmenims.
***Suderinta su LR Civilinio kodekso 6.22810 str.
Kai kurių aukščiau išvardintų sudarytų sutarčių atsisakymo terminas pasibaigia po keturiolikos dienų:
1) kai sudaroma sutartis dėl paslaugų – nuo sutarties sudarymo dienos;
2) kai sudaroma prekės pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba:
a) jeigu Jūs vienu užsakymu užsakėte daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę;
b) jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Jūs ar Jūsų nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

Elektroninės parduotuvės „www.trenk.lt“ pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Pirkėjas turi teisę pasinaudoti papildoma Pardavėjo Pirkėjui suteikiama pinigų grąžinimo garantija, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, prekės nė karto nebuvo išpakuotos, vienkartinė prekių pakuotė nėra pažeista, t. y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokios  buvo parduotos.

Prekės gali būti grąžinamos pardavėjo „www.trenk.lt“ nurodytu adresu.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę-e, prekes-ių.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke) jeigu prekė buvo pristatyta be garantinio talono grąžinimo formoje nurodyti užsakymo numerį arba užsakovo Vardą ir Pavarde.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Prekės įpakavimas ir pakuotė neturi būti pažeista.

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu pagalba@trenk.lt
Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroniniu paštu: pagalba@trenk.lt

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės  

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu pagalba@trenk.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1)      Prekės užsakymo numerį (arba užsakovo Vardas ir Pavardė, kuris buvo naudojamфs registracijoje).

2)      Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3)      Prekės pakuotės nuotrauką.

4)      Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.


Garantija netaikoma šiais atvejais:
* netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.)
* pažeistas garantinis lipdukas
* atsiradusių dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo
* prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį

Gavus prekę, per 10 darbo dienų bus gautas atsakymas iš gamintojo ar prekei taikoma garantija.

DĖL PRAŠYMŲ VALSTYBINEI VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBAI

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantis subjektas: Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/