Elektroninės parduotuvės „www.trenk.lt“ pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. 

 

Prekės gali būti grąžinamos pardavėjo „www.trenk.lt“ nurodytu adresu.

 

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę-e, prekes-ių pristatymo išlaidas apmoka pirkėjas.

 

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke) jeigu prekė buvo pristatyta be garantinio talono grąžinimo formoje nurodyti užsakymo numerį arba užsakovo Vardą ir Pavarde.

 

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Prekės įpakavimas ir pakuotė neturi būti pažeista.

 

Pirkėjo teisė atsisakyti elektroninėje parduotuvėje su pardavėju sudarytos prekių pirkimo ir pardavimo sutarties netaikoma:

  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

 

 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.
Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu pagalba@trenk.lt
Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroniniu paštu: pagalba@trenk.lt

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

  

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu pagalba@trenk.lt

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1)      Prekės užsakymo numerį (arba užsakovo Vardas ir Pavardė, kuris buvo naudojamфs registracijoje).

2)      Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3)      Prekės pakuotės nuotrauką.

4)      Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

 

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke. 

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

*Jeigu pardavėjas negali įvykdyti viršuje nurodytų a) ir b) punktų, pardavėjas grąžina pilna pinigų sumą.

 

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.


Garantija netaikoma šiais atvejais:
* netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.)
* pažeistas garantinis lipdukas
* atsiradusių dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo
* prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį

Prekes grąžina klientas savo pasirinktu būdų pardavėjo nurodytu adresu.
Gavus prekę, per 10 darbo dienų bus gautas atsakymas iš gamintojo ar prekei taikoma garantija.

Jeigu prekė nekokybiška ar neatitinka aprašymo grąžinimo išlaidas apmoka pardavėjas (iki 5€), kitais atvejais grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.